Ingen rubrik

image53

Nu kryllar det av ungar!
Majas(9) och Ankis(6) ungar är nu 4 veckor gamla, och så söta och keliga!
Igår fick Malin ungar, endast 4 dock! Två svarta, en madagaskar och en blå.

Mandas 6 ungar, ja jag vet inte ens varför jag tog den kullen. Dom har ett hemskt temperament. Ska nog avliva hela kullen, samt mamman. Ska nog bara spara min madagaskarhane, han är iaf trevlig.
Att köpa in madagaskar var det sämsta jag har gjort. Har inte haft någon glädje av dem. Vill inte sälja dem heller, pga temperamentet. Och att uppfödaren aldrig skickade stamtavlorna.
 
Parade två honor idag, Bea med Kim, och Chess med Birk.
Miranda ska paras med Lotus inom kort.

Ska para Maja igen. Ska låta henne vila upp sig i tre veckor efter att ungarna har flyttat, sen ska jag para henne med Filur.
Thea ska paras med Lotus ungefär samtidigt. Det är rätt stor efterfrågan på blå-gula holländare från mig :)

Malin ska paras senare i år, med en blå hane.

Min hemsida började fungera för några dagar sen, men det fungerade inte att uppdatera den! Nu är den nere igen. Blir så trött på detta.

Kommentarer:
Postat av: Diana

Grymt snygg bur! Och söta bebisar syns ju genom gallret =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits