Sista dagen som minderårig.

Om exakt en timme och tio minuter blir jag myndig. Hjälp. Vad tar tiden vägen?

Hela denna vecka har jag haft estet i skolan. Otroligt stressigt, men rätt kul.

I tisdags och i onsdags hade jag med mig Lynn till skolan! Jättekul! Hon var otroligt duktig, var så glad, kom överens med alla andra hundar.

Kaninungarna mår bra, dom växer och är allmänt söta! Två av Ankis ungar har tyvärr dött. En kravlade sig ur boet och frös ihjäl, den andra tror jag blev kvävd.
Den minsta ungen i Majas kull somnade in också. Det var nästan väntat. Så otroligt liten, inte ens hälften så stor som dom andra.
17 ungar kvar iaf. :)
Väntar fler kullar inom kort.

Nej, nu ska jag sova, är helt slutkörd!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits