trött, ont, arg, glad.

Underbar vecka... eller inte!
har bara varit i skolan två dagar, i måndags och i torsdags.
Min kropp vill inte samarbeta med mig, huvudet vill men kroppen vägrar. 
Knäna strejkar totalt, vänstra knät svullnar och rycker. Skojigt värre. Kul om jag får en guldfisk i knät som mins syster hade? ^^ ajajaj......
Städade 4 burar idag, orkade inte mer, händerna, knäna och höfterna sa nej.

Bäbisarna mår prima. Ankis och Majas har alla öppnat ögonen och börjat komma ur boet. Har kollat kön, och är rätt säker på de flesta. 6 ungar är redan tingade. Två ska bli avelshonor. En ska till göteborg och bli hoppkanin. Resten blir underbara kelkaniner.
Manda fick en kull i tisdags. 3 madagaskar och 3 isabella blev det! Så nu har vi isabella i sverige igen! :) Behåller nog ev en.

Och min förbannade hemsida har nu inte fungerat på över två veckor! Funderar allvarligt om jag ska byta till en annan sida att ladda upp hemsidan på.
Är det något ni undrar över så går det jättebra att maila!
[email protected]

Firade som sagt fyra år med holländarna i onsdags. Jag älskar verkligen denna ras, kommer inte sluta med den i första taget! Tänker satsa mer, jag längtar verkligen tills kaninstallet är klart!

image52


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits