Händelserik dag

image33

Skriver bara kort, orkar inte få med allt.

Vi åkte till skansenakvariet med klassen, trevligt. Fiskar, hajar mm. rätt mysigt :)
Vi fick en guidad tur, sen fikade vi, och sen gick vi in i presentaffären. Jag köpte ett halsband med en riktig hajtand. Jag måste ju ha det, det passar till mitt efternamn, och smeknamn ;)

image34

Sen åkte vi till Fäboden, en djuraffär i Linnés Hammarby.
Där blev jag kär i en feltecknad holländare med blåa ögon, och hon fick följa med mig hem.
Det visade sig att hon och hennes syskon hade blivit dumpade av ägaren, och en snäll människa hade fångat in dem. Sen fick fäboden dem, eftersom hon inte kunde behålla dem.
Jag hittade en annons på blocket, där en kille hade satt ut en annons om 5 holländare. En av de var den blåögda som jag köpte. Så då har han inte fått kaninerna sålda, utan släppt ut dem istället!! Sjuka människa, du borde bli lämnad ensam ute i öknen!!

Hon fick namnet Valentine, för det är ju faktist Alla Hjärtans Dag idag! =)image32

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Ja, han borde lämnas ensam ute i öknen. Hur kan man göra så å bara släppa ut dom ?=/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits