Klarar inte kylan, ge mig värme!

Jag kan verkligen inte vara ute när det är kallt och blåser! Även om jag är riktigt påklädd, och har varma vantar! GE MIG VÄRME!  Så här fina blir mina fingrar när det är dåligt väder:
image40

Har städat och röjt i kaninboden i dag, sopat upp allt spillt hö och halm, nu ser man golvet ;) Så är det på vintern, mycket ska de ha! 
Miranda har fått springa löst hela dagen idag, hon har roat sig med att reta kaninerna i hagarna, och hon följer efter mig för att få en klapp, och kanske en godis.
Lilla Valentine har gjort sig hemmastadd, och hon har fått spinga löst i kaninboden en stund. Det gillade hon :)

Thea har vänt upponer på allt i sin bur, så jag tror nog att hon är dräktig! :) Tilde och Malin är som vanlig, men så har det ju bara gått en vecka.

Nu har jag en veckas lov, ska försöka röja ur boden där kaninstallet ska vara. Jisses så mycket det finns där inne! Kommer att ta ett bra tag att få ut allt.


Här är en av dagens bilder:

Valentine i full fart:
image36

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits