Vårväder!

Idag har det varit ett rikigt härligt vårväder! Nästan 10 grader varmt!
Fåglarna kvittrar, flugor och andra kryp är igång, djuren(och jag) har fått vårkänslor! Jag fick en kick och började städa och röja, krattade och fixade.
men det känns lite dumt, det är mitten på februari! Vid den här tiden förra året var det 15 minus och en meter snö!! :O

Jag älskar min kamera, så enkelt är det! :) Har roat mig med båda mina objektiv idag. Nikkor 18-135, och Tamron 70-300. Båda ger grymt bra bilder!
Önskar jag var rik, då skulle jag köpa mer objektiv, en telezoom och ett macro skulle inte vara dumt...
Är rätt sugen på att köpa en Canon också. Får se när nästa modell kommer ut. :)
Här är en bild jag tog med Tamron 70-300. (klicka på bilden för att se i storformat)


Nej nu ska jag sova!
kram på er mina vänner.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits