Det drar ihop sig mot alingsås!

Om en vecka åker vi! Har anmält Filur, Konrad, Kim och Birk till klass A. Alla fäller som tokar, skulle ha anmäld dem som angoror istället ^^
Sen ska jag ställa 4 ungar på SKUFs (Svårtecknade Kaniners UppfödarFörening) utställning. Två gulsvarta japaner, en svart och en blå.

Och nu äntligen, effter flera veckors uppehåll, har vi börjat bygga! I söndags satte vi upp första reglarna, och jag hoppas att vi kan sätta upp skivorna i helgen!

Mina småskruttar mår bara fint! Växer så det knakar, och är så fina! Nu är dom så stora att dom kan flytta ut.
Lilla Racy ligger fortfarande lite efter i storlek, men hon är den som har mest energi och mod. Min lilla tuffing.
Jag kommer att spara alla tills vidare. Vill ställa ut dom några gånger, sen kommer nog Racy och Pride att säljas. Saga och Sunaomi ska jag ha kvar.

Kommentarer:
Postat av: Feliciaa

hihi, det är nästan alltid så att minstingen har mest energi, modigast osv :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits