Jobbig vecka...

Nu var det ett tag jag skrev. Har inte haft ork.
Den här veckan har det hänt en del tråkiga saker som har fått mig att må riktigt dåligt, men jag hoppas att slutet på nästa vecka kommer att läka det.

Idag har jag röjt ut en massa saker ur boden där nya kaninstallet ska vara! Hoppas att pappa och jag kan röja ut det sista imorgon, så vi kan börja mäta och planera på riktigt!
Som jag har tänkt så skulle det få plats med 27 fack. De flesta med måtten 120x60x60. Några större. Men jag har funderat, och kanske gör burarna större. Då blir det inte alls många burar, men jag har mina uteburar så det spelar ingen roll. Jag vill ha så stora burar som möjligt till kaninerna.

Hoppas på att få många kullar i år, och spara rätt många.
Kommer nog inte att köpa in någon. Eventuellt en blå hane, om jag hittar en med bra kvalité.

Hoppas på att orka uppdatera hemsidan snart.
Har ni frågor om något så är ni välkomna att maila! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits