snart lov

Idag har det varit ett underbart väder! Varmt och molnfritt!
Klippte två av våra 11 gräsmattor hemma idag. Då blev det ännu varmare, så jag bytte om till bikini och shorts. Hoppas på att få lite färg ;)
En fästingjävel satte sig på ryggen, fick bort hela, men det är rött och svullet runt om. Usch för dessa värdelösa äckliga kryp!

Jag var ner till Stina och hundarna igår. Vi tog med Lynn och Bono upp till gärdet. Mysigt!
image66

Väntar förhoppningsvis några kullar nu till helgen. Tror nog alla är dräktiga.
Chess tror jag är tom, men jag hoppas fortfarande.

Har anmält till 3 utställningarmalmköping, berga och jälla.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej!
Vill du vara med och tävla om ett Biokort värde: 100 kr så ska du gå in på min hemsida www.musiknytt.blogg.se

2008-05-22 @ 20:57:15
Postat av: Hennie

Jo, varmt väder tackar man inte nej till :)
Har själv varit ute i solen me kanierna :P
Men ännu bara 1 liten fästing på kaninerna o ingen på mig :P
Ha de bra så hoppas ja vi syns på berga

Postat av: madde

duktig och klippa gräs.
hejja på

2008-05-23 @ 20:34:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits